BLAH LAR POMPUAN SETAN!!

hye..mlm ni aq nk citer pasal pompuan setan tu..arghh!!..did you know what she plan?? dia nk aq berpisah ngan naz..it's crazy..i don't want to let naz go..n i believe naz don't want to let me go melainkn kematian yg menghalang percintaan kami..i think she crazy..korang thu x yg dia nk penggunakn kwn aq untuk pisahkn aq ngan naz..but kwn aq ckp yg dia x tlg pon tpi dia terpaksa tipu kt pompuan tu..i just want to kill that stupid girl!!...dia tipu pon sbb nk thu serba sedikit pasal pompuan tu..kalo ada apa apa dia akn bgithu aq ngan naz..let's what my friend and her chat..pompuan tu guna fb naz n then dia chat ngan shaz..let's see what she chat with shaz
hi
what
hi ni aq budak yg ske nazrul
wei
wei...
budak yg suke nazrul??
yup
yg couple nazrul yg gedik gler tuu ckp lol
x fhm la...
bukan aq yg gedik budak tuu yg gedik sape name die?
ramle ape?
owhh..ko nk ape??
wehh ko tolong aq bleh
wei...
please
boleh
tapi ko knal aku sape?
name aq
x
ok ko tolong aku separate kn dorang berdue leh?
sebelom tu,ko dpt email ngan pasword nazrul dari maen
mane
separate??
pisahkan...
aku dpt adam punyer pass ngan email dari die mase die mule mule break ngan aliya
aku nk kapel ngan adam
owhhh...jadi adm la yyg bagitau email ngan password dye kat ko..
o
aku tengok gune yahoo hacker aq
ok
ko bwatcam ne??
aku download vesion 9no00371
pastuu ade bnyk lagi care
abng aku ajar
aku dari skolah lame adam
ooo...abg ko penhaker ke??
bleh x?
bleh
separate dorang berdue
ok....tapi ko ni darjah bape??
same umur ngan adam
ok
bleh caye ke ko ni
blehh
ko kwn ngan aliya ker
yup...aq tahu banyak rahsie dye
dh tuu nape ko nk tolong aku?
rahsia adam?aper
bukan rahsie adam tapi rahsi aliya
rahsia aliya? aper
weh klu ko kwn aliya nape nk tolong aq
ntah la..
rahsia aper?
aq dh lupe la
ckp lh
nnti aq bagitau ko
cpat ah
nnti aq bagitau ko
esok aq bagiytau
ko jgn hack aq plak tau
ok tapi esokaq x bleh bukakfb hari ni ah
skung ni aliya rapat ngan danish,adam tgh sakit hati,so ko bwat la fb,pastu ko pujuk la naZrul adam
....
jht giler aliya
klu aq kapel ngan die aku tkkn buat die sakit hati ngan sedoh
sedih*
ok
weh esok korang skolah kn
ye
ape plan ko nk pisahkn dorang berdue
x tau lagi
... ckp ah
aku tahu
ape dye
mule mule ko ckp kt adam dulu yg aliya nk putus dn tknk ckp ape pe lagi kt adam pastu mesti die dh tk ckp pastu ko ckp plak yg adam nk putus kt aliya n tknk ckp pepe lagi nanti jgn smpai aliya ckp yg adam mintak putus nanti dorang berbaik plak...
ok
deal?
kalau x jadi jgn hack fb aq...aq takot ni
deal
kalau x jadi?
aq bukan hack aq tengok email n passsword ko jer
ko tkot ape?
klu tk jadi tahu lh aku nk buat bile aku msg kt ko baru ko blsatu
aq takot ko tukar password aq,pastu aw nk bukak fb cam ne??
ok
deal?
deal
hrp hrp jadi tau
ok
jp aliya gmpang bukak fb x aku nk ckp yg aku ni adam dn mintak putus
x...
jp nk buker fb aliya jp
4:43pm
ok

pompuan tu thu email n pasword fb naz ngan fb aq dari yahoo hacker..WTF!!...aq kalo dpt pompuan ni aq bunuh dia..siap ko pompuan setan sial...aq nk tgk kalo aq break ngan naz ( maybe )..aq nk tgk sejauh mana dia blhh dptkn cinta naz tu..heh!.. n aq ada plan nk kenakn pompuan tu..plan nya dalah...( rahsia, pokerface )
mana leh bgithu karang korang sibuk je..cum akwn-kwn aq yg tertentu je blh thu sbb rancangan tu kitorang yg rancang haha..k thats all..and this shit n fuck for that girl!! pokerface

No comments:

Post a Comment